ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΔΕΝΔΡΟΥ

Επίσημος Ιστότοπος

worlddayofpoetry
Οι μαθητές και μαθήτριες του Β2 και η καθηγήτριά τους, κα. Κουϊμτζή Αντιγόνη, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης δημιούργησαν στο μάθημα της Λογοτεχνίας τις δικές τους ποιητικές δημιουργίες με δύο δραστηριότητες:
 
1η. 
Αφού είδαμε τη "συνομιλία" της "Αποκριάς" του Σαχτούρη (που μόλις είχαμε ολοκληρώσει την ερμηνευτική της προσέγγιση) με την "Γκουέρνικα "του Πικάσο, ζητήθηκε από τον/την κάθε μαθητή/τρια να σημειώσει μία τουλάχιστον φράση που εμπνέεται βλέποντας τον πίνακα.(Ήμασταν στην ευνοϊκή θέση να έχουμε αντίγραφο μπροστά μας). Η διδάσκουσα σημείωσε τις φράσεις των παιδιών με τυχαία σειρά κι έτσι προέκυψε η ακόλουθη δημιουργία, με αντιπολεμικό περιεχόμενο, την οποία τα παιδιά τιτλοφόρησαν
Ο θάνατος της ζωής
 
Η κραυγή που προσπαθεί να σώσει
Η αναστάτωση σαν σκόνη στην ατμόσφαιρα
Ο πόνος δεν περνάει
Βλέποντας το ματωμένο καρναβάλι
Καίγεται κάτι σαν στάχτη μυρίζει
Η ζωή συναντά τον θάνατο
Καρφωμένες στον τοίχο σκιές
Σύρματα σε μορφή παζλ
Το φως που μόνο φως δεν είναι
Πρόσωπα άψυχα κρεμασμένα
Η κορυφή της πυραμίδας νεκρών σωμάτων
Ένα μάτι εμφανίζεται στον ουρανό.
 
2η. 
Με έμπνευση από τον Μ. Αναγνωστάκη και τον ακόλουθο στίχο του στην "Ποιητική",
 "Σαν πρόκες πρέπει να καρφώνονται οι λέξεις. Να μην τις παίρνει ο άνεμος." 

έγραψαν τις δικές τους παραλλαγές για τον ρόλο των λέξεων και της Ποίησης:
"Σαν πύρινα δάκρυα να κυλάνε οι λέξεις"
"Σαν σπίθες να καίνε οι λέξεις"
Σαν ηλιαχτίδες να φωτίζουν οι λέξεις"
Σαν πυροτεχνήματα να σκορπάνε οι λέξεις"
Σαν πουλιά να πετάνε οι λέξεις"
Σαν τατουάζ να μένουν χαραγμένες οι λέξεις"